Volunteer with Us!

Our Volunteers Make What We Do Possible

Our volunteers invest their skills, experience, minds, and hearts in support of PoliticalPen’s mission. Whether through writing, translating, editing, or designing, our volunteers make a huge difference in the content we’re offering.

We particularly need help in the following areas: Writers, Journalists, Translators, Language Specialists (English/Arabic), Graphic Designers, Web Support, Editors, and Copy Editors, Economics writers and editors.

If you have some time and are looking for a way to get involved, let us know by emailing [email protected] for volunteering opportunities and to talk about your particular skills. Please send your CV and a cover letter and clearly state in the subject which position you would like to fill.

تطوّع معنا!

يقوم متطوّعونا بتأدية كلّ ما يمكنهم القيام به، من خلال استثمار مهاراتهم، وخبراتهم، وعقولهم وقلوبهم لدعم مهمّة PoliticalPen، سواء من خلال الكتابة أو الترجمة أو التحرير أو التصميم، مُحدثين فرقًا كبيرًا بالمحتوى الذي نقدّمه.

لاستكمال ما بدأنا به، نحتاج بشكل خاص إلى المساعدة في المجالات التالية: الكتابة، والصحافة، والتحرير وتحرير النسخ، والترجمة، وتصميم الغرافيك، ودعم وتطوير الويب، واختصاصات في اللغتين الإنجليزية والعربية، إضافة إلى كتّاب ومحرّرين في مجال الاقتصاد.

إذا كان لديك بعض الوقت وتبحث عن طريقة للمشاركة، قم بمراسلتنا عبر بريدنا الإلكتروني [email protected] للحصول على فرصة للتطوع والتحدّث عن مهاراتك الخاصة. يرجى إرسال سيرتك الذاتية ورسالة توضيحية عن كيفية مشاركتك في المجال الذي ترغب بتغطيته.